Az építményadó adatbejelentések leadási határideje 2023. január 15.
Tisztelt Adózóink!
Szeretnénk felhívni figyelmüket, hogy a – helyi adóról szóló rendelet módosítása miatt – benyújtandó építményadó adatbejelentések leadási határideje 2023. január 15. napja.
Kérjük, ügyeljenek a határidő megtartására!
Ha bármilyen kérdésük merül fel vagy segítségre van szükségük a kitöltéssel kapcsolatban, keressék adóirodánk munkatársait, akik szívesen állnak rendelkezésükre (ügyfélfogadás: H, K: 8:00-12:00 és 13:00-16:00, Sz: 8:00-12:00 és 13:00-17:00).
Az ünnepek alatt igazgatási szünetet tart a Hivatal (dec. 22-jan. 8.), azonban január 2-től január 5-ig ügyeletet tartunk (H-Cs: 8:00-16:00) az adóirodán pedig ügyfélfogadást (H: 8-12 és 13-16, Sz: 8-12 és 13-17) az adatbejelentések átvétele, segítségnyújtás céljából. Ez idő alatt telefonon is elérhetőek leszünk (06/22-460-004).
Köszönettel:
Dr. Szabó-Schmidt Katalin
jegyző
A papír alapú adatbejelentéseket be lehet hozni a Polgármesteri Hivatalba (H-Cs munkaidőben), az Adóirodába (H,K: 8-12 és 13-16 óráig valamint Sz: 8-12 és 13-17 óráig), ezen kívül a Hivatal előtt található fehér postaláda nyitvatartási időn kívül is elérhető,abba is bedobható a
nyomtatvány.
Az elektronikus beküldés feltétele az ügyfélkapu megléte. Lehetőség van arra,hogy a papír alapon kitöltött nyomtatványt szkennelve vagy lefotózva beküldjék az epapir.gov.hu weboldalon keresztül. Ezen kívül az e-önkormányzati portálon (https://ohp-20.asp.lgov.hu) online kitöltéssel is be lehet küldeni a nyomtatványt.
Az elektronikus kitöltés és beküldés menetéről itt találnak részletes leírást:
https://www.martonvasar.hu/document/1227
Az E-papírról szóló leírás itt található:
https://www.martonvasar.hu/document/1255
A fentieken túl az Adóiroda munkatársai szívesen adnak tájékoztatást és nyújtanak segítséget, keressék őket bizalommal!
Bármilyen adóügyi kérdésük vagy problémájuk merül fel, elérik őket személyesen vagy telefonon az Adóirodában ügyfélfogadási időben (H,K: 8-12 és 13-16 óráig valamint Sz: 8-12 és 13-17 óráig). E-mail címünk:
jegyzo@martonvasar.hu.
Amennyiben a nyomtatvány kitöltésében elakadnak,segítségre van szükségük,kérjük,jelezzék azt a Hivatal munkatársai felé,mindenkinek szívesen segítünk!
Ha nincs Önöknél nyomtatvány vagy további példányra van szükségük, a Hivatalban tudnak kérni, e-mailben is szívesen küldünk, továbbá a honlapon elérhető elektronikus formában
(https://martonvasar.hu/document/2398).
A kitöltési útmutató az alábbi linken érhető el:
https://martonvasar.hu/document/2377
Együttműködésüket köszönjük.