Általános közzétételi lista
1. |
A közfeladatot ellátó szerv hivatalos neve, székhelye, postai címe, telefon- és telefaxszáma, elektronikus levélcíme, honlapja, ügyfélszolgálatának elérhetőségei |
Martonvásár Város Önkormányzata Székhely (postai cím): 2462 Martonvásár, Budai út 13. Telefonszám: +36-22-460-004 Faxszám: +36-22-460-229 Számlavezető bankja: OTP Bank Nyrt. Főszámla száma: 11736082-15727433-00000000 adószám: 15727433-2-07 Elektronikus levelezési cím: onkormanyzat@martonvasar.hu Honlap: www.martonvasar.hu
|
||||||||||||||||||
2. |
A közfeladatot ellátó szerv szervezeti felépítése szervezeti egységek megjelölésével, az egyes szervezeti egységek feladatai |
|||||||||||||||||||
3. |
A közfeladatot ellátó szerv vezetőinek és az egyes szervezeti egységek vezetőinek neve, beosztása, elérhetősége (telefon- és telefaxszáma, elektronikus levélcím) |
|||||||||||||||||||
4. |
A szervezeten belül illetékes ügyfélkapcsolati vezető neve és az ügyfélfogadási rend |
Az ügyfélfogadás rendje: Polgármesteri Hivatal (a továbbiakban meghatározott eltéréssel):
Ügyfélszolgálat:
Polgármester, alpolgármester, jegyző, aljegyző, kabinetvezető
|
||||||||||||||||||
5. |
Testületi szerv esetén a testület létszáma, összetétele, tagjainak neve, beosztása, elérhetősége |
Martonvásár Város Önkormányzatának Képviselő-testülete Tagok: Dr. Szabó Tibor, polgármester (polgarmester@martonvasar.hu) Gucsek István, alpolgármester (alpolgarmester@martonvasar.hu) Horváth Bálint, alpolgármester (horvath.balint@martonvasar.hu) Tóth András Miklósné képviselő képviselő (martoninyar@martonvasar.hu) Kuna Ferenc, Humán Bizottság elnöke (kunaferi@gmail.com) Varga Ferenc, Gazdasági Bizottság elnöke (varga.ferenc@gabormajor.hu) Dr. Gyulay Gyula képviselő (gyulaycigi@freemail.hu) Nemes József, Szigeti Zoltán, képviselő (z.szigeti@gmail.com) |
||||||||||||||||||
6. |
A közfeladatot ellátó szerv irányítása, felügyelete vagy ellenőrzése alatt álló, vagy alárendeltségében működő más közfeladatot ellátó szervek megnevezése, és 1. pontban meghatározott adatai |
1. Martonvásári Polgármesteri Hivatal Székhely (postai cím): 2462 Martonvásár, Budai út 13. Adószám:15362931-1-07 Telefonszám: +36-22-460-004 Faxszám: +36-22-460-229 Elektronikus levelezési cím: jegyzo@martonvasar.hu Honlap: www.martonvasar.hu Számlavezető bankja: OTP Bank Nyrt. Főszámla száma: 11736082-15362931-00000000 adószám: 15362931-1-07
2. Brunszvik Teréz Óvoda Székhely (postai cím): 2462 Martonvásár, Deák Ferenc utca 3. Telefonszám: +36-22-460-290 Faxszám: +36-22-460-229 Elektronikus levelezési cím: mvovoda@gmail.com Honlap: www.brunszvikterezovoda.hu |
||||||||||||||||||
7. |
A közfeladatot ellátó szerv többségi tulajdonában álló, illetve |
Martonvásár Városi Közszolgáltató Nonprofit Kft. Ügyvezető neve: Tóth Balázs Károly Székhely: 2462 Martonvásár, Szent László út 2. Elektronikus levelezési cím: martonsport@martonvasar.hu Honlap: www.martongazda.hu és Tevékenységi köre különösen: Városüzemeltetés, építményfenntartás és egyéb sporttevékenység Részesedés mértéke: 100% Martonvásár Város Önkormányzatának tulajdona |
||||||||||||||||||
8. |
A közfeladatot ellátó szerv által alapított közalapítványok neve, székhelye, alapító okirata, kezelő szervének tagjai |
1. Martonvásárért Alapítvány Székhelye: Martonvásár, Budai út 13. A kuratórium elnöke: Bártol Botond Az Alapítvány közhasznú szervezetként működik 1998. január 1-jétől, mely 2014. június 1. napját követően is változatlanul fennáll.
2. Embertársainkért Alapítvány Székhelye: Martonvásár, Szent László út 24. Kezelő szerv tagjai: Szabóné Pályi Judit, Winkler Rózsa Júlia, Hankó Klára |
||||||||||||||||||
9. |
A közfeladatot ellátó szerv által alapított költségvetési szerv neve, székhelye, a költségvetési szervet alapító jogszabály megjelölése, illetve az azt alapító határozat, a költségvetési szerv alapító okirata, vezetője, honlapjának elérhetősége |
1. Martonvásári Polgármesteri Hivatal Vezető: Dr. Szabó-Schmidt Katalin, jegyző Székhely (postai cím): 2462 Martonvásár, Budai út 13. Adószám:15362931-1-07 Telefonszám: +36-22-460-004 Faxszám: +36-22-460-229 Elektronikus levelezési cím: jegyzo@martonvasar.hu Honlap: www.martonvasar.hu Jogszabály: Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény
2. Brunszvik Teréz Óvoda Vezető: Stefkovits Ferencné, óvodavezető Székhely (postai cím): 2462 Martonvásár, Deák Ferenc utca 3. Telefonszám: +36-22-460-290 Faxszám: +36-22-460-229 Elektronikus levelezési cím: mvovoda@gmail.com Honlap: www.brunszvikterezovoda.hu Jogszabály: A nemzeti köznevelésről szóló 2011. évi CXC. törvény |
||||||||||||||||||
10. |
A közfeladatot ellátó szerv által alapított lapok neve, a szerkesztőség és kiadó neve és címe, valamint a főszerkesztő neve |
Forum Martini Főszerkesztő: Prieger Zsolt |
||||||||||||||||||
11. |
A közfeladatot ellátó szerv felettes, illetve felügyeleti szervének, ennek hiányában a közfeladatot ellátó szerv felett törvényességi ellenőrzést gyakorló szerv 1. pontban meghatározott adatai |
Törvényességi felügyeletet ellátó szerv: Fejér Megyei Kormányhivatal Székhely: 8000 Székesfehérvár, Szent István tér 9. Levelezési cím: 8000 Székesfehérvár Pf. 242. Telefonszám: +36-22-526-900 Faxszám:+36-22-526-905 Elektronikus levelezési cím: hivatal@fejer.gov.hu Honlap: http://www.kormanyhivatal.hu/hu/fejer
|
II. Tevékenységre, működésre vonatkozó adatok
Adat |
|
|
1. |
A közfeladatot ellátó szerv feladatát, hatáskörét és alaptevékenységét meghatározó, a szervre vonatkozó alapvető jogszabályok, állami irányítás egyéb jogi eszközei, valamint a szervezeti és működési szabályzat vagy ügyrend hatályos és teljes szövege |
Jogszabályok: www.magyarorszag.hu |
2. |
Az országos illetékességű szervek, valamint a Kormány általános hatáskörű területi államigazgatási szerve esetében a közfeladatot ellátó szerv feladatáról, tevékenységéről szóló tájékoztató magyar és angol nyelven |
- |
3. |
A helyi önkormányzat önként vállalt feladatai |
|
4. |
Államigazgatási, önkormányzati, és egyéb hatósági ügyekben ügycsoportonként (ügytípusonként) és eljárástípusonként a hatáskörrel rendelkező szerv megnevezése, hatáskör gyakorlásának átruházása esetén a ténylegesen eljáró szerv megnevezése, illetékességi területe, az ügyintézéshez szükséges dokumentumok, okmányok, eljárási illetékek (igazgatási szolgáltatási díjak) meghatározása, alapvető eljárási szabályok, az eljárást megindító irat benyújtásának módja (helye, ideje), ügyfélfogadás ideje, az ügyek intézését segítő útmutatók, az ügymenetre vonatkozó tájékoztatás és az ügyintézéshez használt letölthető formanyomtatványok |
|
5. |
A közfeladatot ellátó szerv által nyújtott vagy költségvetéséből finanszírozott közszolgáltatások megnevezése, tartalma, a közszolgáltatások igénybevételének rendje, a közszolgáltatásért fizetendő díj mértéke, az abból adott kedvezmények |
Közétkeztetés (Szerződés + módosítás1, módosítás2) Szilárd hulladék szállítás (Együttműködési megállapodás) Folyékony hulladék szállítás (Közszolgáltatási szerződés) Helyi autóbusz járat (Menetrend és díjak) Hirdetési díjak (Forum Martini, Honlap)
|
6. |
A közfeladatot ellátó szerv által fenntartott adatbázisok, illetve nyilvántartások jegyzéke, az adatvédelmi nyilvántartásba bejelentendő nyilvántartásoknak az Avtv. 28. §-a szerinti azonosító adatai; a közfeladatot ellátó szerv által - alaptevékenysége keretében - gyűjtött és feldolgozott adatok fajtái, a hozzáférés módja, a másolatkészítés költségei |
|
|
|
|
7. |
A közfeladatot ellátó szerv nyilvános |
Az előző állapot 1 évig archívumban |
8. |
A testületi szerv döntései előkészítésének rendje, az állampolgári közreműködés (véleményezés) módja, eljárási szabályai, a testületi szerv üléseinek helye, ideje, továbbá |
Az előző állapot 1 évig archívumban |
9. |
A törvény alapján közzéteendő |
Az előző állapot 1 évig archívumban |
10. |
A közfeladatot ellátó szerv által közzétett hirdetmények, közlemények |
Legalább 1 évig archívumban |
11. |
A közfeladatot ellátó szerv által kiírt pályázatok szakmai leírása, azok eredményei és indoklásuk |
Az előző állapot 1 évig archívumban
|
12.. |
A közfeladatot ellátó szervnél végzett |
Az előző állapot 1 évig archívumban |
13. |
A közérdekű adatok megismerésére irányuló igények intézésének rendje, az illetékes szervezeti egység neve, elérhetősége, az |
Az előző állapot törlendő |
14. |
A közfeladatot ellátó szerv tevékenységére vonatkozó, jogszabályon alapuló statisztikai adatgyűjtés eredményei, időbeli változásuk |
Az előző állapot 1 évig archívumban |
15. |
A közérdekű adatokkal kapcsolatos kötelező statisztikai adatszolgáltatás adott szervre vonatkozó adatai |
Az előző állapot 1 évig archívumban |
16. |
Azon közérdekű adatok hasznosítására irányuló |
Az előző állapot 1 évig archívumban |
17. |
A közfeladatot ellátó szerv kezelésében lévő közérdekű adatok felhasználására, |
Az előző állapot 1 évig archívumban
|
18. |
A közfeladatot ellátó szervre vonatkozó különös és egyedi közzétételi lista |
Az előző állapot törlendő |
|
|
|
19. |
A közfeladatot ellátó szerv kezelésében levő, a |
Az előző állapot 1 |
20. |
A 19. sor szerinti közadatok és kulturális |
Az előző állapot törlendő |
21. |
A 19. sor szerinti közadatok és kulturális |
Az előző állapot törlendő |
22. |
A közadatok újrahasznosításáról szóló törvény |
Az előző állapot törlendő |
23. |
A közfeladatot ellátó szerv által megkötött, a |
Az előző állapot törlendő |
24. |
A közfeladatot ellátó szerv által kötött, a |
Az előző állapot törlendő |
25. |
A közadatok újrahasznosításáról szóló törvény szerinti azon jogszabály, közjogi |
Az előző állapot törlendő |
III. Gazdálkodási adatok
Adat |
|
||
1. |
A közfeladatot ellátó szerv éves (elemi) költségvetése, számviteli törvény szerinti beszámolója; a költségvetés végrehajtásáról - a külön jogszabályban meghatározott módon és gyakorisággal - készített beszámolók |
2016. évi költségvetés és mellékletei |
|
2. |
A közfeladatot ellátó szervnél foglalkoztatottak létszámára és személyi juttatásaira vonatkozó összesített adatok, illetve összesítve a vezetők és vezető tisztségviselők illetménye, munkabére, és rendszeres juttatásai, valamint költségtérítése, az egyéb alkalmazottaknak nyújtott juttatások fajtája és mértéke összesítve |
|
|
3. |
A közfeladatot ellátó szerv költségvetéséből nyújtott, nem normatív, céljellegű, működési és fejlesztési támogatások kedvezményezettjeinek nevére, a támogatás céljára, összegére, továbbá a támogatási program megvalósítási helyére vonatkozó adatok |
|
|
4. |
Az államháztartás pénzeszközei felhasználásával, az államháztartáshoz tartozó vagyonnal történő gazdálkodással összefüggő - a külön jogszabályban meghatározott értékű - árubeszerzésre, építési beruházásra, szolgáltatás megrendelésre, vagyonértékesítésre, vagyonhasznosításra, vagyon vagy vagyoni értékű jog átadására, valamint koncesszióba adásra vonatkozó szerződések megnevezése (típusa), tárgya, a szerződést kötő felek neve, a szerződés értéke, határozott időre kötött szerződés esetében annak időtartama |
|
|
5. |
A koncesszióról szóló törvényben meghatározott nyilvános adatok (pályázati kiírások, pályázók adatai, az elbírálásról készített emlékeztetők, pályázat eredménye) |
|
|
6. |
A közfeladatot ellátó szerv által nem alapfeladatai ellátására (így különösen társadalmi szervezet támogatására, foglalkoztatottai szakmai és munkavállalói érdek-képviseleti szervei számára, foglalkoztatottjai, ellátottjai oktatási, kulturális, szociális és sporttevékenységet segítő szervezet támogatására, alapítványok által ellátott feladatokkal összefüggő kifizetésre) fordított, ötmillió forintot meghaladó kifizetések |
|
|
7. |
Az Európai Unió támogatásával megvalósuló fejlesztések leírása, az azokra vonatkozó szerződések |
Európai Unió társfinanszíozásával megvalósuló pályázatok | |
8. | Közbeszerzési információk (éves terv, összegzés az ajánlatok elbírálásáról, a megkötött szerződésekről) |